‘Aanscherping bijstand in strijd met mensenrechten’

Het voorstel van staatssecretaris Jetta Klijnsma (Sociale Zaken) om de eisen voor de bijstand aan te scherpen zit vol met mensenrechtenschendingen.
Meer

Red. De PVDA (Partij Van De Asocialen) dient tot op het bot te worden afgebroken…

10 gedachten over “‘Aanscherping bijstand in strijd met mensenrechten’

      1. slavernij2013 Berichtauteur

        Beste G.Deckzeijl
        Nee, hoor. Ze stonden nog in de wachtlijst voor moderatie. Bedankt voor uw bijdrage.
        Deze (R)overheid is druk bezig om nog meer slachtoffers naar de voedselbanken te leiden cq de vernieling in te helpen.

        Red. slavernij.wordpress.com

    1. slavernij2013 Berichtauteur

      Beste Gerrit,

      Weer bedankt voor uw bijdragen. Het is ‘gek’ maar als ik de naam G.Deckzeijl zie dan moet ik altijd weer denken aan het volgende:

      Dit is waarschijnlijk het lijflied van de Tweede Kamer. Dit wordt dan op de achtergrond gedraaid als de Algemene Vergadering begint… ;o)

  1. G.Deckzeijl

    @Redactie, Ik heb Dekzijl al heel lang in mijn geheugen zitten.Maar ik ben dan ook van 1948 en heb alles van Barend Servet, Jef van Oekel en zo meegemaakt…

    Belangrijke tip: sla alle info op welke ik hier parkeer!!

    1. slavernij2013 Berichtauteur

      Ik ben iets later gekomen en heb de “goeie ouwe tijd ook nog meegemaakt”.
      Een tijd waarin de slavernij al een tijd was afgeschaft maar is nu dus weer ingevoerd.

      Red. slavernij.wordpress.com

Geef een reactie

